Subject: 3.2-125462-1 01.04.2025 Koostoolepingu täitmisest
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: "Margus Viiklepp" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 18:33:51 +0300

Tere

Annan siinkohal teile teada, et 01.04.2025 sõlmitud koostöölepingu punkt
3.2. on osaliselt täidetud (koostööleping on lisatud manusesse).

Saku vallal on projekteeritud 2 valgustile, kus on märge „KOV valgustuse
omand“ toitekaabli ühenduse KOV olemasolevast Saku-Kanama jalgratta- ja
jalgtee viimasest valgustusmastist.

Projekt on saanud Transpordiameti poolse kooskõlastuse 28.04.2025 kirjaga
7.1-2/25/156-9 (TRAM kooskõlastus koos projektiga on lisatud manusesse).
Transpordiameti poolt kooskõlastatud projekt on leitav ka EHR-ist
mentlusest nr 467205.

Selleks, et koostöölepingu punkt 3.2. saaks täielikult täidetud ehk
projekt saaks ka ehitusloa, on meil tarvis veel Transpordiametiga notaris
käia. Selleks esitasime täna Transpordiametile ja Ene Kõiv’ule Riigivara
kasutamiseks andmise ja isikliku kasutusõiguse seadmise taotlused JJT ja
tehnovõrkude rajamiseks (Margusele teadmiseks on see taotlus lisatud ka
antud kirja manusesse).

Samuti esitasime neile ülevaatamiseks Saku Vallavalitsuse eelnõu
„kinnistute koormamine isikliku kasutusõigusega“ (eelnõu on lisatud
manusesse).

Loodetavasti on TRAM-i poolne tagasiside positiivne ja saame IKÕ-de
sõlmitud maikuu jooksul ja seega ka ehitusloa väljastatud maikuu jooksul.

Margus, palun sul antud projekt esitada GRK Eesti AS-ile, et nad saaksid
kogujatee äärsed tehnovõrgud- ja rajatised rajada vastavalt 01.04.2025
koostöölepingule nr 3.2-1/25/465-1.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.